image Zobacz większe
Fragment
WYBIERZ FORMAT FRAGMENTU:
MOBI
EPUB

Chronodieta. Co kiedy jeść

Michael F. Roizen, Michael Crupain, Ted Spiker

Wydawnictwio: G+J
Rok wydania: 2019
ISBN: 978-83-8053-564-0
Formaty: MOBI, EPUB
Rozmiar: 12 MB
Drukowanie: W granicach licencji
Kopiowanie: W granicach licencji
Użytkowanie: W granicach licencji

Nowe

Doktor Michael Roizen − autor bestsellerowych książek z listy „New York Timesa” − i doktor Michael Crupain − odpowiedzialny za medyczną stronę talk-show „Dr Oz radzi” − przekonują, że wewnętrzny zegar kierujący naszym życiem – m.in. porą zasypiania i budzenia się – wpływa także na przyswajanie tego, czym się żywimy. Innymi słowy, że pora jedzenia jest równie ważna, jak to, co się je. Analizując wyniki najnowszych badań, autorzy kontestują zwyczaje związane z jedzeniem. Zalecają podporządkowanie się rytmowi dobowemu i burzą stereotypowe opinie o posiłkach. Burger z łososiem na śniadanie? Jak najbardziej!

Wystarczy zastosować kilka prostych zasad:

– dostarczać większość niezbędnych kalorii podczas śniadania bądź lunchu

– nie jeść po zmroku, wyjątkiem mogą być surowe warzywa

– pościć co najmniej 10–12 godzin na dobę

– jeść codziennie posiłki tej samej wielkości i typu

– nie ulegać stereotypom żywnościowym.

Autorzy proponują 31-dniowy harmonogram ułatwiający zmianę nawyków żywieniowych, bo tylko ona pomoże uregulować wydatkowanie energii, poprawić nastawienie do życia i opóźnić proces starzenia. Oprócz praktycznych wskazówek, kiedy i co jeść, zalecają strategie na rozmaite zawirowania życiowe, wykorzystując do tego wiedzę o regułach, którymi rządzi się ludzki organizm. Radzą, czym się żywić, gdy dokucza stres, ogarnia smutek albo dopada złość wywołana głodem, co zjeść przed pierwszą randką, rozmową kwalifikacyjną czy podjęciem ważnej decyzji, a także jak się żywić, by zapobiegać nowotworom, cukrzycy i wielu innym chorobom i dolegliwościom.

Ta wszechstronna, miarodajna i inspirująca książka pomoże ulepszyć nasze życie pod wieloma względami.

Więcej szczegółów

35,01 zł

Opis

ISBN 978-83-8053-564-0
Autor Michael F. Roizen, Michael Crupain, Ted Spiker
Rozmiar 12 MB
Format MOBI z WATERMARK
Sample https://api.virtualo.pl/distribution/production/shop/3/action/sample/product/304010/delivery/download/hash/00f265
Rok wydania 2019
Liczba urządzeń 6 + 1/rok
Drukowanie brak
Kopiowanie brak

Więcej informacji

Doktor Michael Roizen − autor bestsellerowych książek z listy „New York Timesa” − i doktor Michael Crupain − odpowiedzialny za medyczną stronę talk-show „Dr Oz radzi” − przekonują, że wewnętrzny zegar kierujący naszym życiem – m.in. porą zasypiania i budzenia się – wpływa także na przyswajanie tego, czym się żywimy. Innymi słowy, że pora jedzenia jest równie ważna, jak to, co się je. Analizując wyniki najnowszych badań, autorzy kontestują zwyczaje związane z jedzeniem. Zalecają podporządkowanie się rytmowi dobowemu i burzą stereotypowe opinie o posiłkach. Burger z łososiem na śniadanie? Jak najbardziej!

Wystarczy zastosować kilka prostych zasad:

– dostarczać większość niezbędnych kalorii podczas śniadania bądź lunchu

– nie jeść po zmroku, wyjątkiem mogą być surowe warzywa

– pościć co najmniej 10–12 godzin na dobę

– jeść codziennie posiłki tej samej wielkości i typu

– nie ulegać stereotypom żywnościowym.

Autorzy proponują 31-dniowy harmonogram ułatwiający zmianę nawyków żywieniowych, bo tylko ona pomoże uregulować wydatkowanie energii, poprawić nastawienie do życia i opóźnić proces starzenia. Oprócz praktycznych wskazówek, kiedy i co jeść, zalecają strategie na rozmaite zawirowania życiowe, wykorzystując do tego wiedzę o regułach, którymi rządzi się ludzki organizm. Radzą, czym się żywić, gdy dokucza stres, ogarnia smutek albo dopada złość wywołana głodem, co zjeść przed pierwszą randką, rozmową kwalifikacyjną czy podjęciem ważnej decyzji, a także jak się żywić, by zapobiegać nowotworom, cukrzycy i wielu innym chorobom i dolegliwościom.

Ta wszechstronna, miarodajna i inspirująca książka pomoże ulepszyć nasze życie pod wieloma względami.

Opinie

Brak komentarzy od klienta w tym momencie.

Napisz opinię

Chronodieta. Co kiedy jeść

Chronodieta. Co kiedy jeść

Dowiedz się, jak codzienny dobór tego, co się je, a także pory jedzenia, mogą wpływać na stan zdrowia, energię, życie seksualne, tuszę, nastawienie do życia i starzenie się. Jak wykorzystać jedzenie do poprawy zdrowia i jakości życia.

Napisz opinię